Komatsu’nun yeni hizmet modeli: Kompetan

Müşterilerinin çözüm ortağı olma anlayışıyla faaliyetlerini sürdüren Temsa İş Makinaları, iş makinesiyle satış sonrası hizmetleri bütünleştiren, her şey dahil yeni hizmet modeli Kompetan ile müşterilerinin işlerine ve makinelerine değer katıyor.

 

Temsa İş Makinaları, müşterilerinin işlerine ve makinelerine değer katan yeni hizmet modeli Kompetan’ı tanıttı. Temsa İş Makinaları Kompetan avantajlarıyla Komatsu iş ve maden makinelerini satın alan müşteriler, bakım masraflarını sıfırlarken birçok yeni hizmetten de faydalanabiliyor. Kompetan ile sektöre yeni bir hizmet modeli anlayışı getirdiklerini belirten Temsa İş Makinaları İş Makinaları Satış ve Satış Sonrası Hizmetleri Direktörü Burçak Birand, “Temsa İş Makinaları’nda hizmet odaklı anlayışı benimseyerek faaliyetlerimizi sürdürerek müşterilerimizin çözüm ortağı olmaya devam ediyoruz. Bu bakış açısıyla sektöre kazandırdığımız hem bireysel hem de kurumsal müşterilerimizin faydalanabildiği Kompetan hizmet modeli, bakımlar da dahil ekstra ücretin ödenmediği birçok hizmeti kapsıyor. Kompetan hizmeti alan müşterilerimiz, pek çok VIP hizmet avantajından da faydalanarak işlerini kolaylıkla yürütme ve kazançlarına kazanç katma fırsatı elde edecekler. Sektör standartlarının üzerinde bir hizmet anlayışıyla sunduğumuz Kompetan hizmet modeliyle müşterilerimizin işine değer katmayı hedefliyoruz” dedi. 

 

Burçak Birand – Temsa İş Makinaları İş Makinaları Satış ve Satış Sonrası Hizmetleri Direktörü

6.000 saat boyunca bakım masrafı yok

Kompetan ile 6.000 saat boyunca makinelerin tüm periyodik bakımları – ataşmanlı kullanımdan kaynaklı ilave parça değişimleri hariç – orijinal Komatsu yedek parça ve yağlarla, Komatsu yetkili servisleri tarafından ücretsiz olarak yapılıyor. Böylece müşterilerin bakım maliyetleri sıfıra iniyor. Ayrıca periyodik yağ analizleri ve KOMTRAX uydu takip sistemi üzerinden elde edilen bilgilerle hazırlanan sağlık raporları, müşteriler ile düzenli aralıklarla paylaşılarak oluşabilecek muhtemel arıza riskleri de minimuma indiriliyor. Bu sayede arıza gerçekleşmeden zamanında yapılan müdahaleler ile ani iş kayıpları riski de bertaraf ediliyor. Ayrıca müşteriler 3 yıl veya 6.000 saate kadar uzatılmış komponent garantisi sayesinde sürpriz masraflardan da kurtuluyor.

 

 Daha verimli ve tasarruflu kullanım

Kompetan ayrıcalıkları dahilinde makine satın alındığında makinenin doğru kullanımı için yüz yüze veya online operatör eğitimleri ücretsiz olarak veriliyor. KOMTRAX uydu takip sisteminin raporları sayesinde operatörün olası kullanım hataları da belirlenerek gerektiğinde operatör eğitimleri ücretsiz olarak sunulmaya devam ediyor. Böylece operatörden kaynaklanan aksaklıkların ve yanlış kullanımların önüne geçiliyor. Makinenin ve operatörün verimliliği artarken makinenin daha tasarruflu kullanılması sağlanıyor.

 

Maksimum ikinci el değeri

Tüm bakımları orijinal yedek parça, yağlar ve Temsa İş Makinaları yetkili servis uzmanlığıyla gerçekleştirilen makineler uzun süre ilk günkü performanslarına sahip oluyorlar. Böylece ikinci elde de kolaylıkla yüksek değerde alıcı buluyorlar.

 

 

İstenildiği anda VIP destek    

Temsa İş Makinaları Kompetan’ın ayrıcalıklı satış sonrası hizmetleri kapsamında, Müşteri Destek Merkezi üzerinden iş makinesiyle ilgili arıza, bakım ve performansla ilgili teknik destek sunuluyor. Kompetan ayrıcalığına sahip makine sahipleri risk almadan, masraflarını en aza indirerek Temsa İş Makinaları ve Komatsu desteğiyle işlerini güvenle sürdürebiliyorlar. Daha kazançlı ve daha konforlu hizmet çözümü Kompetan hakkında daha fazla bilgi almak için 0850 480 18 46 numaralı telefondan, 0530 918 08 46 Whatsapp hattından veya www.komatsu.com.tr/kompetan  web sitesi üzerinden iletişime geçilebilir.

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

20 − 16 =

scroll to top