İnşaat ve iş makineleri sektöründe yaşanan gelişmeleri, 27 yıldır hiç ara vermeden okuyucularına aktaran Makina Market, hala ilk sayıdaki heyecanı ile yayın hayatını sürdürüyor.
Abonelik Formu
Abonelik Formu

Borusan Cat online satış kanalı PCC’de 3 milyon doların üzerinde satış gerçekleştirdi

Caterpillar’ın dünyadaki en başarılı temsilcileri arasında yer alan Borusan Cat, dijitalleşme ve teknolojiye yaptığı yatırımlar sayesinde COVID-19 döneminde de güçlü performansını korumayı başardı. Temmuz sonu itibarıyla online yedek parça satış kanalı, Parts.Cat.Com (PCC) üzerinden yapılan işlemlerin değeri, 3 milyon doları aştı.

 

Caterpillar’ın, Türkiye başta olmak üzere Kazakistan, Kırgızistan, Azerbaycan, Gürcistan ve Uzak Doğu Rusya’da temsilciliğini yürüten Borusan Cat, dijitalleşmeye yaptığı yatırımlarının meyvelerini toplamaya devam ediyor. Çalışanlarının, müşterilerinin ve iş ortaklarının sağlığını ve güvenliğini tehlikeye atmadan toplam altı ülkedeki iş sürekliliğini koruyan Borusan Cat, bu ülkelerin ekonomilerine değer yaratıyor.

Fuat Murat – Borusan Cat İnşaat Endüstrisinden Sorumlu İcra Kurulu Üyesi

 

7/24 yedek parça temin imkanı

Şirketin dijitalleşme yönünde attığı erken adımlar, özellikle salgın nedeniyle operasyon süreçlerinin zorlaştığı pandemi günlerinde değerini artırdı. Bunun güzel bir örneğini müşterilerin ihtiyaç duydukları yedek parça temini ile ilgili hem bilgilendirilip hem de online sipariş yapabildikleri Parts.cat.com (PCC) online satış kanalı oluşturuyor. Bu kanalla Borusan Cat müşterilerine; satış noktalarına gelmelerine gerek kalmadan 7/24 yedek parça temin imkanı sağlıyor. Internet bağlantısı olan her cihazdan, her an ulaşılabilen PCC sitesinde mesai saati sınırı olmadan parçaların fotoğrafları ve teknik özellikleri de kolayca görüntüleyerek online sipariş verilebiliyor.

 

Güçlü iletişim, hızlı reaksiyon

Borusan Cat İnşaat Endüstrisinden Sorumlu İcra Kurulu Üyesi Fuat Murat, şirketin yıllardır uyguladığı dijitalleşme çalışmalarının, pandemi döneminde işin sürekliliğine olan etkilerinin somut iş sonuçlarına döndüğünü belirtti. Murat; “Online satış kanalımızda pandemi öncesi kayıtlı olan müşteri sayısı Temmuz sonunda yaklaşık 20 katına yükselirken tüm ülkelerde sipariş adedi de 4 kat artarak 3 milyon doları aştı. Müşterilerimizin dijital kanallarımıza gösterdiği ilgi ve işin sürekliliğine olan katkısı düşünüldüğünde, bu alana yaptığımız yatırımların ne kadar yerinde bir karar olduğunu görüyoruz. Pandemi döneminde, güçlü iletişim, hızlı reaksiyon, değişen koşullara adaptasyon, aynı hedefe odaklanma, proaktif olma, daha fazla inisiyatif alma, online müşteri teması, online fırsat yaratma gibi ciddi kazanımlarımız oldu. Bu kazanımlarımızın sürekliliği ile Borusan Cat’in bu dönemdeki performansının sektörümüz ve iş dünyası için iyi bir örnek olmasını sağlayacağız” dedi.

 

Dünyadaki en başarılı Caterpillar temsilcileri arasında

Borusan Cat, 1994 yılından bugüne, geniş ürün yelpazesi ile inşaat, alt yapı, madencilik, enerji, denizcilik gibi çok farklı sektörlere hizmet veriyor. 25 yıl önce 37 kişilik bir ekip ve 9,5 milyon dolar ciro ile yola çıkan şirket bugün yoluna toplam 6 ülkede 2.500’den fazla çalışanı ve 1 milyar dolar seviyesindeki cirosuyla devam ediyor.

 

Total
0
Shares
Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

ÖNCEKİ HABER

Cumhurbaşkanı Erdoğan, yerli elektrikli ekskavatör Hicon 7W'yi inceledi ve test etti

SONRAKİ HABER

“Hidromek ekskavatörlerinin gücünden ve performansından çok memnunuz”

BENZER HABERLER
Total
0
Share