Doosan Infracore Europe CEO’su Charlie Park:“GELECEK İLERİ GÖRÜŞLÜ ŞİRKETLER İÇİN PARLAK”

KORONAVİRÜS NEDENİYLE 2020 YILININ BÜYÜK BİR BÖLÜMÜNÜ EVLERİMİZDE GEÇİRDİK. YAŞAM DURMA NOKTASINA GELSE DE VİRÜSE RAĞMEN İŞ HAYATI BİR ŞEKİLDE DEVAM ETTİ VE ŞİRKETLER ÇALIŞMALARINI SÜRDÜRDÜ. BU SÜREÇTE GÜNDEMDEKİ KONULARDAN BİRİ, KORELİ İNŞAAT MAKİNELERİ ÜRETİCİSİ DOOSAN INFRACORE’UN HYUNDAI HEAVY INDUSTRIES TARAFINDAN DEVRALINMASIYDI. ANLAŞMANIN ARDINDAN DOOSAN, TÜM YIL İÇİN KAYDA DEĞER MALİ RAKAMLAR BİLDİRDİ VE HYUNDAİ “KÜRESEL İNŞAAT PAZARINDA EN YÜKSEK SEVİYELERE” YÜKSELTME PLANLARINI AÇIKLADI. DOOSAN INFRACORE EUROPE’UN CEO’SU CHARLIE PARK, ANLAŞMANIN DETAYLARINI VE GELECEĞİN NEDEN İLERİ GÖRÜŞLÜ ŞİRKETLER İÇİN FARKLI AMA PARLAK OLACAĞINI ANLATIYOR.

 

DOOSAN’IN 2020 SONUÇLARINDAN NE KADAR MUTLUSUNUZ? ŞİRKETİN AVRUPA’DAKİ BAŞARILARI NELERDİR?

2020, muhtemelen bütün endüstri sektörü için en zor yıllardan biriydi. Covid-19’un etkisine rağmen, lastikli yükleyicileri özellikle odağımıza almamız sayesinde, Doosan’ın ilk lastikli yükleyicilerini 1989’da piyasaya sürmesinden itibaren Avrupa’da rekor kıran satışlara imza atarak pazar payımızı arttırdık. 2020’nin en büyük başarılarından birisi, DL-7 serisi lastikli yükleyicilerimizin Aralık ayında piyasaya sürülmesiydi. 31 yılı aşkın süredir yükleyici pazarında yer alıyoruz ve sektördeki lider global marka konumumuzu korumak için sürekli yatırım yapıyoruz. Bu süre zarfında Doosan mühendisleri, lastikli yükleyici serimizi yenilemeyi ve geliştirmeyi asla bırakmadı. Yeni DL-7 serimiz için, Avrupalı ​​müşterilerimizin ihtiyaçlarını yakından dinlediler ve mevcut lastikli yükleyici ürün tasarımımızı gözden geçirdiler. Yeni DL-7 serisi de bu kapsamlı çabaların bir sonucudur. Avrupalı ​​müşterilerimizden gelen geri bildirimlere göre sıfırdan tasarlanan yeni DL-7 lastikli yükleyiciler, üstün operatör konforu, yakıt ekonomisi, üretkenlik ve dayanıklılık yönüyle sektörde müşteri memnuniyetini sonraki seviyeye taşıyacak. DL-7 serisinde kullandığımız yenilikçi teknolojiler ise ürünlerimizi rakiplerimizin ürünlerinden açıkça ayırıyor. Yeni geliştirilmiş lastikli yükleyici serisinin artan satışları, pazar algısını değiştirmeye yardımcı olacak ve bir ekskavatör üreticisinden çok daha fazlası olduğumuzu gösterecek. Doosan ayrıca, şimdiye kadar üretilmiş en büyük ekskavatör modeli olan yeni DX800LC-7 Stage V uyumlu 80 tonluk paletli ekskavatörün lansmanını yaptı. Doosan, ekskavatör hattının bu kolu ile inşaat, madencilik, kiralama, peyzaj, atık, geri dönüşüm ve ormancılık alanlarında müşterilerine hizmet etmek için 1 ila 80 tonluk makineler sunuyor. Daha çeşitli ürünlerin piyasaya sürülmesiyle daha fazla geliştirme yapılarak yıkım ve malzeme taşıma için özel uygulama makineleri piyasaya sürüldü. Ayrıca, başta Fransa ve İngiltere olmak üzere kilit pazar bölgelerini güçlendirmek için yeni bayilerin atanmasıyla Avrupa’daki dağıtım ağında da değişiklikler yapıldı.

 

 

DOOSAN KOVİD SONRASI DÖNEME NASIL HAZIRLANACAK?

Covid-19, insanların birbirleriyle etkileşim ve iş birliği yapma şeklini değiştirdi ve bu tür değişiklikler, Covid-19 salgını stabilize edildikten sonra bile kalıcı bir etki yaratacak. Stratejimizin çevrimiçi pazarlamaya odaklanmasını bekliyoruz ve e-Ticaret, bu değişen iş ortamında özellikle öne çıkacaktır. Doosan ürünlerimizin ve markamızın sosyal medya kanallarındaki görünürlüğünü artıracağız. Hem müşterilerimiz hem de bayilerimizin kullanıcı deneyimini iyileştirmek için yeni bir müşteri mobil uygulamasını da içeren yatırım yapacağız. Bununla birlikte, DoosanCONNECT uygulamamız kapsamlı bir uzaktan tanılamaya izin verse bile tüm etkileşimler çevrimiçi olarak gerçekleştirilemeyeceğinden, fiziksel etkileşimin kritik olduğu veya makinelerin ziyaret edilmesi gerektiği durumlarda müşteri ziyaretlerine devam ediyoruz.

 

CHARLIE PARK- DOOSAN INFRACORE EUROPE CEO’SU

 

2021’DE ODAK NOKTANIZ ÖZELLİKLE NELER OLACAK?

Koronavirüs, birçok kısıtlama ile 2021’i çok zorlu bir yıl haline getirecek. Bununla birlikte, 2020’de çok başarılı olan operasyonlarımıza olumlu bir şekilde devam edeceğiz ve aşağıdaki stratejilere odaklanarak Avrupa pazarındaki varlığımızı geliştirmeye devam edeceğiz: yeni nesil (Stage V) orta segment ekskavatörlerimizin lansmanı; DL-7 serisi lastikli yükleyicilerin satışlarını artırmak; pandemi sırasında kilit önemde olan satış sonrası pazarımızı – servis kapasitesi ve yedek parça bulunabilirliğini – iyileştirmekle birlikte Avrupa’daki dağıtım ağımızın kapsamını güçlendirmek ve E-Ticaret ve çevrimiçi pazarlama da bir odak alanı olacaktır. Odaklanılan başka bir alan da müşteri ağımızı geliştirmek olacak. Doosan Infracore Europe, geleneksel olarak doğrudan büyük kiralama müşterilerine veya büyük ulusal hesap müşterilerine satmak yerine, bayi ağı aracılığıyla makine satmaya odaklanmıştır. Ürün ve bayi ağımızdaki sürekli iyileştirme, kısa süre önce birkaç küresel önde gelen “Anahtar Müşteri” tarafından takdir edildi. Bu başarıdan güç alarak, bunun gibi daha büyük gruplara ve diğer önemli hesaplara satışa odaklanmaya devam edeceğiz. Genel olarak, ivmeyi sürdürmek ve kısıtlamalar altında bulunan bir sektörde daha fazla başarıya ulaşarak büyümek için iyi yaptığımız operasyonlara devam etmek istiyoruz.

 

 

SEKTÖRDE BULUNAN ŞU ANKİ VE GELECEKTEKİ ANA TRENDLER HAKKINDA NELER DÜŞÜNÜYORSUNUZ? İLERİYE DÖNÜK STRATEJİNİZİN KILAVUZU NE OLACAK?

Bilgi ve İletişim Teknolojisi eğilimi, küresel bazda hızlı bir şekilde artıyor ve bunun inşaat sektöründe de devam etmesini bekliyoruz. İnşaat, taş ocakçılığı ve maden sahalarını daha verimli yönetmek için bilgiyi dijitalleştirmek ve bu verileri paylaşmak için çözümler sunmak giderek daha önemli hale geliyor. İnovasyon ve çevre koruma el ele gidiyor ve en çarpıcı değişiklikler şantiyenin dijitalleştirilmesi / elektrifikasyonlaşması / otomasyonlaşması olacak. Bu, mevcut dizel motorla çalışan makinelerin performansına eşit olarak onun yerine geçebilecek hibrit ve tamamen elektrikli inşaat ekipmanlarının performansındaki büyük iyileştirmeleri içerecektir. Concept-X, gelecekteki teknolojik gelişimimizi görselleştirme yolumuzdur. İnşaat sektörünün geleceği için temel oluşturacağına inandığımız entegre donanım ve yazılım çözümlerini ifade eder. Bu konsept, drone tabanlı araştırmalar, topografik verilerin otomatik analizi, inşaat planlaması ve insansız inşaat makineleri ve kontrol merkezi operasyonları dahil olmak üzere tüm inşaat sürecini kapsayan kapsamlı bir kontrol çözümüdür. Concept-X’in tam ölçekli ticarileştirilmesinden önce bile aşamalı olarak çeşitli çözümler sunacağız. Bu teknolojiler, iş portföyünü şantiye yönetimine doğru genişletmek ve inşaat ekipmanlarının üretimi ve satışındaki mevcut operasyonlarını tamamlamak için Doosan Infracore’un kapısını açtı. Bu nedenle, orta ve uzun vadede yenilikçi ürünler ve teknolojiler sunarak pazardaki varlığımızı güçlendirmek istiyoruz. Elektrifikasyon durumunda, çevre dostu ekskavatörler ve tekerlekli yükleyiciler geliştirmek istiyoruz. Otomasyon ve otonom ekipmanlarla ilgili olarak, 2019’un sonunda Güney Kore kanıtlama sahamızda sunulduğu gibi müşterilerimiz için daha güvenli, daha üretken bir deneyim sağlamak için tasarlanmış bir kontrol merkezi içeren insansız ekskavatörler ve tekerlekli yükleyiciler geliştirmek istiyoruz.

 

 

ŞİRKET, PLANLANAN BAZI FUARLAR OLMADAN GÖRÜNÜRLÜĞÜNÜ ARTIRMAYI VE YENİ ÜRÜN LANSMANI YAPMAYI NASIL SAĞLAYACAK?

Pandemi, ürünlerimizi fiziksel bir ortamda sergilememizi engellediğinden, müşterilerimiz ve medya etkileyicilerimizle yeniden bağlantı kurmak için dijital dünyayı kullandık. Önemli videolar, sanal showroomlar ve Soru-Cevap oturumları içeren çevrimiçi lansman etkinlikleri, yeni ürünleri tanıtmak için yararlı bir araç haline geldi ve geçen yıl yeni DL-7 serisi tekerlekli yükleyicileri piyasaya sürdüğümüzde durum tam olarak böyleydi, bu ise birçok muazzam soru ve yanıt yarattı. Ayrıca, ürün tekliflerimizi sunmak ve daha fazla tanıtmak için teknoloji etkinliklerine, konferanslara ve seminerlere katılmak için birçok fırsat doğdu.

 

 

2021’DE LANSMANI YAPACAK ÜRÜN VE EKİPMANLAR HAKKINDA KÜÇÜK BİR KONUŞMA YAPABİLİR MİSİNİZ?

2021 yılı Stage V motor emisyon düzenlemelerini karşılamak için yeni orta boy ekskavatör serimizin lansmanını görecek ve çoğunluğu, yakıt açısından son derece verimli yeni Doosan motorları kullanacak. Modeller, ağırlıkları 14 ila 25 ton arasında değişen 11 paletli ekskavatör ve altı tekerlekli ekskavatör içerecek. Bu yüksek hacimli sektörün giderek artan özel ihtiyaçlarını karşılamak için ürün yelpazesine yeni bir 20 tonluk ekskavatör eklenecek ve son teknoloji ürünü tam elektrikli hibrit teknolojisine sahip yeni bir 22 tonluk ekskavatör de piyasaya sürülecek. Bu sayede olağanüstü yakıt verimliliği ve dijital yapı kolaylığı sağlanacak. Diğer önemli lansmanlar arasında yeni yıkım yelpazemizi daha da genişletecek 38 tonluk yeni bir Stage V yıkım ekskavatörü (DX380DM) ve DL200-7, DL220-7 ve DL250-7 ile DL-7 tekerlekli yükleyici serimizi tamamlayacak olan sürekli değişken şanzımanlı yeni DL420-7 ( CVT) bulunuyor. Serimize yapılan diğer önemli yeni eklemeler arasında yeni bir 10 tonluk tekerlekli ekskavatör ve 5 tonluk mini ekskavatörler yer alacak. Avrupa pazarının ihtiyaçlarına göre sıfırdan tasarlanan bu modeller, müşterilerimiz için olağanüstü değer sağlayacaktır.

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

scroll to top